Nov 24, 2010

Salam Perkenalan

Assalamu'alaikum W.B.T. dan Salam Sejahtera

Setelah hampir 2 tahun saya mencuba bidang fotografi ini, baru kini dapat saya membina blog saya sendiri yang dikenali sebagai RT PhotoStudio. Walaupun hampir 2 tahun, serba sedikit ilmu fotografi dapat saya pelajari. Terima kasih kepada kawan-kawan yang banyak membantu saya dalam bidang ini.

Saya berharap dapat memberi perkhidmatan kepada anda untuk merakamkan detik-detik indah anda tidak kira apa majlis atau acara sekalipun. Harapan saya anda sudi mendapatkan perkhidmatan yang saya sajikan kepada anda.

Butiran lanjut akan saya sertakan dalam catatan saya yang akan datang.

Sebarang pertanyaan bolehlah hubungi saya :
E-mail : rt.photo.09@gmail.com
Telefon : 012 5841 007 / 03 8888 5615
Fadzli
RT PhotoStudio



No comments:

Post a Comment