Nov 29, 2010

Perkahwinan : Firdaus & Syuhada

Salam,

Majlis Perkahwinan/Persandingan antara Firdaus dan Syuhada diadakan di Restoran Seri Melayu. Lokasi Restoran ini di Jalan Conlay, Kuala Lumpur. Saya hanya di ajak untuk meneman kawan saya, Jat.

Ini adalah tugasan (sebagai pembantu) pertama saya di dalam restoran yang suasananya suram. Memang sengaja suasana restoran tersebut sedemikian. Mungkin untuk menaikkan lagi suasana romantik. Hehe. Jadi,
kesimpulannya gambar yang saya ambil banyak yang hancusssss.

Pasangan Firdaus dan Syuhada amat mesra, sporting dan sangat mudah berbincang. Puas hati saya dapat bekerjasama dengan mereka. Selamat Pengantin Baru, semoga kekal ke akhir hayat saya ucapkan kepada mereka berdua.

Sedikit gambar yang hancussss untuk anda tatapi...











2 comments:

  1. Tq sudi teman aku.. hehehe.. ape hancusnye? bagus ni... :)

    Jat.lid

    ReplyDelete
  2. mana ada bagus...hehehehe...tq jat sbb ajak aku join...

    ReplyDelete