Dec 6, 2010

Perkahwinan : Faizal & Noriza

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Saya nak kongsikan gambar-gambar foto-foto yang saya ambil sekitar Majlis Perkahiwnan/Bertandang kawan saya, Faizal. Sebelum ni kami satu pejabat di Jabatan Pertanian, Putrajaya. Sekarang dia dah bertukar ke Kementerian Wilayah Persekutuan Dan Kesejahteraan Bandar.



Cukup pasal tu. Kita cerita pasal majlis si Faizal ni pulak. Pasa saya majlis berlangsung dengan ringkas dan simple. Si Pengantin lelaki hanya mengenakan baju Melayu yang biasa tetapi kemas. Pengantin perempuan pulak agak simple tetapi masih boleh dipandang sebagai pengantin. Satu perkara lagi ialah ada satu kumpulan tarian. Ini adalah pengalaman pertama bagi saya kerana saya sebelum ni tak pernah menghadiri majlis perkahwinan di kawasan Johor.



Cukup rasanya saya mengarut. Hehe. Foto-foto selebihnya ada di bawah untuk tatapan semua.






P/S : Terima kasih kepada Faizal & Noriza sebab jemput kami ke majlis anda. Selamat Pengantin Baru. Semoga kekal ke akhir hayat.

No comments:

Post a Comment